Afiliacja w internecie

Coraz częściej mamy problemy ze zrozumieniem zagadnień, które pojawiają się w internecie. Świat cyfrowy rozwija się tak szybko, że pogrążeni w codzienności łatwo możemy zostać w tyle, zwłaszcza gdy praca zawodowa nie ma nic wspólnego ze światem wirtualnym. Ostatnio w modzie jest Afiliacja w internecie. Co to takiego? Otóż tylko nazwa jest skomplikowana. Afiliacja w internecie to nic innego jak specyficzna odmiana marketingu, który uprawia się w sieci. Jest to promocja nieswoich usług i produktów, która generuje dodatkowy dochód.

Jak to możliwe? Spójrzmy tylko na ten przykład. Sklep, dajmy na to wędkarski, dochodzi do wniosku, że chce zwiększyć sprzedaż swoich produktów. Wykorzystał już wszystkie możliwe formy promocji i reklamy, niemniej nie przyniosło to takich efektów na jakie liczono. Postanawia więc otworzyć program partnerski. Równocześnie miłośników wędkarstwa jest wielu, a część z nich prowadzi własne blogi, na których chwali się swoimi wyprawami na ryby i licznymi zdobyczami, niemniej nic na tym nie zarabia. Zaczyna zatem szukać sklepu wędkarskiego, który ma otwarty program afiliacyjny.

Różnorodne kształty mogą mieć drukowane przez nas naklejki kółka, kwadraty i prostokąty to te najpopularniejsze

Pobiera z niego odpowiednie linki lub grafiki. Umieszcza je na swoim blogu pod postem lub w miejscach do tego przeznaczonych. Gdy odwiedzający jego stronę wejdą na daną reklamę, zostaną przeniesieni na stronę sklepu. Dokonując zakupu automatycznie właściciel bloga dostaje wynagrodzenie. Oczywiście nie jest to wielka kwota, ale jak wiadomo „ziarnko do ziarnka i uzbiera się miarka”. Wszystko zależy od warunków, jakie oferuje dany sklep.

Na pokazanym przykładzie widać jak działa marketing afiliacyjny, niemniej nasuwa się pytanie co zrobić gdy nie ma się własnej strony? W dzisiejszych czasach jak się okazuje nie jest to absolutnie przeszkodą. Wystarczy otwarty umysł i chęć do działania. Większość z nas ma konto choć na jednym z popularnych mediów społecznościowych. Mówimy tu o Facebooku, Instagramie czy choćby Pinterest. Warto wykorzystać jeden z tych kanałów do afiliacji. Lajkowanie i umieszczanie linków afiliacyjnych i partnerskich potrafi wzbogacić profil o dodatkowy, często niemały grosz.

Osoby mające fanpage często wykorzystują swoje pasje do marketingu afiliacyjnego. Najpopularniejsze konta, którym przychodzi to z łatwością dotyczą gadżetów, mody, kosmetyków, książek czy aranżacji wnętrz. Korzyści czerpią z tego wszyscy. Klient szukający idealnego produktu dostaje od razu rozwiązanie. Szybko, łatwo i przyjemnie. Bez marnowania czasu na testy, wyszukiwanie informacji w sieci czy pójście do sklepu.

Aktreklama
mecom.com.pl © 2019 | Newsphere by AF themes.