Ewolucja Unilever

Unilever należy do jednych z największych koncernów, który wyprodukował i wypromował wiele marek. Koncern utożsamiany jest przede wszystkim z przemysłem spożywczym. Unilever ma swoje oddziały w wielu krajach na świecie. W każdym jednak miejscu charakterystyczne logo jest rozpoznawalne przez mieszkańców.

Początkowo jako logo firmy posłużyła literka „U”, wykonana w niebieskim kolorze. Projekt był bardzo prosty, lecz wielu osobom kojarzył się ze zburzonymi wieżowcami. Z tego powodu zdecydowano się na wprowadzenie zmian. Obecnie logotypem firmy również jest „U”, jednak na jej kształt składa się wiele symboli.

sluzbazdrowia.historiamedycyny.com.pl

Zgodnie z założeniem twórców ma to symbolizować marki firmy. Jednocześnie nowo logo kojarzyć się ma z siłą, wysoką jakością oraz zaufaniem. Charakterystyczny znaczek szybko zdobył popularność wśród konsumentów. Logo jest spójne z całokształtem firmy.

Z pewnością można uznać, że zmiana korzystnie wpłynęła na postrzeganie koncernu. Obecne logo funkcjonuje już kilkanaście lat i nic nie zapowiada wprowadzenia dalszych zmian.

obsługujemy klientów telefonicznie telefoniczna obsługa klienta obsługa klientów przez telefon naklejki do drukowania https://booklet.pl/ Booklet - Producent naklejek, vlepek i etykiet samoprzylepnych
mecom.com.pl © 2019 | Newsphere by AF themes.